Pranimi i planifikuar në spital

Pranimi i planifikuar në Spital

Mjeku juaj kurues do t’ju japë udhëzimet e duhura rreth pranimit të planifikuar.

Sapo të paraqiteni në Spitalin HYGEIA drejtohuni te sekretaria e Recepsionit Qendror, personeli i së cilës do t’ju orientojë për te zyrat e Shërbimi ndaj Pacientit, në katin 0 ( kati përdhe). Personat përgjegjës të Shërbimit ndaj pacientit do t’ju asistojnë në plotësimin e dokumentacionit tuaj ku do të regjistrohen të dhënat tuaja personale. Në momentin e regjistrimit do t’ju kërkohet informacion nëse jeni mbartës i ndonjë karte sigurimi shëndetësor, pra nëse dispononi Kartë Sigurimi Shëndetësor qoftë Kombëtare apo Ndërkombëtare, në rast se po duhet ta deklaroni në momentin e parë të regjistrimit të të dhënave tuaja personale. Në vijim, stafi përgjegjës do t’ju shoqërojë pranë Departamentit përkatës duke ju ofruar të gjithë asistencën e nevojshme.

Pranimi në Spital në rast Urgjence Mjekësore ose pas orarit zyrtar

Në rastet kur do të paraqiteni në Spital si rast urgjence Mjekësore apo ditë pushimi zyrtar duhet të paraqiteni në Departamentin e Urgjencës Mjekësore i cili funksionon 24 orë dhe ndodhet në katin 0 ( kati përdhe), hyrja në pjesën e mbrapme të Spitalit. Stafi i këtij departamenti do t’ju informojë mbi proçesin e pranimit si dhe do t’ju ndihmojë në plotësimin e dokumentacionit të nevojshëm.

Në raste urgjence, nëse jeni me makinën tuaj personale, makina duhet të ndjekë korsinë e veçantë të hyrjes për në Departamentin e Urgjencës, hyrje e cila ndodhet ne pjesën e mbrapme të Spitalit.

Përgatitje

Çfarë duhet të keni me vete në dosjen tuaj personale përpara shtrimit në Spital:

  1. Kartë Identiteti, Letërnjoftim ose Pasaportë
  2. Kartë Sigurimi Shëndetësor, kombëtare ose ndërkombëtare (në rastet kur e dispononi një të tillë)
  3. Historikun tuaj mjekësor
  4. Informacionin mjekësor : kopje të çdo informacioni mjekësor që mund të keni, të tilla si : X-ray ( grafi, eko, MRI, CT-SCAN  ), rezultate të analizave laboratorike, diagnoza mjekësore sidomos ato të kryera brenda 30 ditëve të fundit.

Kontrolli  preoperator (përpara operacionit)

Nëse jeni programuar për ndërhyrje kirurgjikale mjeku që ju ndjek do t’ju këshillojë mbi kontrollet mjekësore që duhet të kryeni përpara ndërhyrjes, pra ditën dhe orën kur duhet të paraqiteni.  Ditën e përcaktuar nga mjeku për të kryer kontrollin preoperator, do të shoqëroheni nga personeli përgjegjës të cilët do t’ju drejtojnë në departamentet e caktuara për të kryer ekzaminimet e nevojshme. Pas përfundimit të kontrollit paraprak dosja juaj do të mbahet nga zyra e pranimit të pacientit ku do të depozitohen të gjitha përgjigjet e ekzaminimeve dhe do të jenë gati ditën që ju do të kryeni ndërhyrjen kirurgjikale.

Trajtimi medikamentoz i mëparshëm

Ju lutemi, sigurohuni që të informoni në mënyrë të saktë mjekun tuaj kurues për medikamentet dhe dozat përkatëse që jeni duke marrë me qëllim përfshirjen/ adaptimin e tyre në trajtimin që do të përshkruajë mjeku.

KUJDES : Nuk mund të merrni asnjë lloj medikamenti pa u konsultuar paraprakisht me mjekun tuaj kurues. Informoni gjithashtu mjekun për çdo medikament pa recetë ( medikamente të përdorimit të përgjithshëm dhe që nuk janë rekomanduar nga mjekë) me të cilat jeni trajtuar, jeni ende në trajtim apo i  keni ndërprerë gjatë 3 muajve të fundit.

Ushqyerja para çdo lloj proçedure/ ekzaminimi

Mjeku kurues do t’ju këshillojë nëse mund të përdorni ndonjë ushqim apo lëngje përpara çdo lloj proçedure/ ekzaminimi që duhet të kryeni.

Sendet personale

Ne ju sugjerojmë që sendet personale me vlerë t’i lini në shtëpi ndërkohë që sendet personale të higjenës mund ti mbani në dhomën tuaj. Për informacion të mëtejshëm mund të pyesni personelin përgjegjës të Shërbimit ndaj Pacientit. Ndërkohë Spitali ju siguron veshjet që do të përdorni gjatë shtrimit (si peshqirë, robdishambër ose pizhama dhe pantofla) të cilat do t’ju duhen gjatë qëndrimit tuaj në Spital.

Hygeia Group

SPITALI HYGEIA TIRANЁ, pjesë e Grupit Hygeia Greqi, i cili prej 40 vitesh tashmë, vazhdon tё jetё lider nё tregun e sektorit shëndetësor dhe ka si objektiv kryesor të jetë ofruesi më i madh i shërbimeve mjekësore të integruara në gjithë Europën Juglindore.

Lexo me shumë...

Newsletter

Abonohu per te mare njoftimet tona me email:

Si të arrini në Hygeia

Kontakte

Spitali Hygeia Tiranë:
Sekretaria: + 355 4 23 90 000
Urgjenca: + 355 4 23 23 000
Email: info@hygeia.al


Zyra e Spitalit Hygeia Kosovë:
Telefon: ‎+386 49 102 008
Email: zyrakosove@hygeia.al